Fysiotherapie Thuis

De flexibele therapeut

Fysiotherapie op locatie

Samen werken we aan aan een zo spoedig mogelijk herstel

Heeft u aanhoudende last van bijvoorbeeld hoofdpijn, rugpijn, nek- of schouderklachten, last van gewrichten of een acute blessure?ᅠ Heeft u bewegingsklachten door een operatie, aangeboren afwijking, ouderdom of ziekte?
Bent u beperkt in uw mobiliteit, of heeft u geen zin of tijd voor een behandeling in een praktijk?

Geen nood Judith komt bij u aan huis of op locatie in de behandelregio gemeente West Maas en Waal & Druten. Na het intakegesprek wordt een persoonlijk behandelplan opgesteld. In dit behandelplan wordt rekening gehouden met uw persoonlijke situatie en uw wensen.ᅠ Eventuele oefeningen zullen afgestemd zijn op uw mogelijkheden om thuis ook zelfstandig te kunen werken aan uw herstel.

Een behandeling op locatie is even effectief als een behandeling in een praktijk. Oefenmaterialen en eventueel een mobiele behandelbank worden meegenomen.

De voordelen van
een behandeling op locatie

Uw eigen vertrouwde omgeving.

Geen reistijd meer naar de fysiotherapeut.

Dezelfde kwaliteit als in de praktijk.

Extra aandacht zonder groeps behandeling.

Toegespitst op uw eigen leefomgeving.

Uw familie kan betrokken worden.

Geen onderbreking van uw werk.

Geen wachttijden in een wachtkamer.

Comfortabel thuis werken aan
bewegen zonder klachten